Буктрейлер-сучасна реклама книги. Основне його завдання - яскраво й образно розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання. Це свого роду рекламний хід, який привертає увагу до тексту через залучення візуальних засобів.
«Родзинка» буктрейлеру – інтрига. Тому головна задача такого виду мистецтва – не стільки передати головний зміст, скільки викликати захоплення, зацікавлення та сильні емоції.
Саме тому на занятті із зарубіжної літератури викладачем Басанець І.В. було проведено презентації майбутніх творів. Студенти першого курсу Фахового коледжу при Яготинському інституті МАУП створили ілюстрації до своїх майбутніх творів.
Створення буктрейлеру у межах навчального процесу, з одного боку, популяризує прочитання книги, а з іншої, дозволяє на повну реалізувати творчі здібності здобувачів освіти.