11 вересня 2025 року в межах роботи гуртків " Юний натураліст" та історико-краєзнавчого гуртка Яготинського інституту та коледжу МАУП була здійснена науково- практична екскурсія Стежками ландшафтного парку ім. Кирила Розумовського та озера Супій в м.Яготині. Екологічні знання були доповнені цікавими історичними фактами про створення та історію розвитку парку та озера Супій. Екологічне виховання є одним із ключових напрямів сучасної освітньої діяльності, адже формування відповідального ставлення до природи неможливе без глибокого розуміння ролі довкілля у житті людини. У цьому контексті парк та озеро Супій виступають надзвичайно цінними майданчиками для здійснення виховної та навчальної роботи.Поєднання навчального процесу з безпосереднім спілкування м із природою дозволяє студентам формувати екологічну свідомість на основі особистого досвіду. Відвідування парку чи узбережжя озера, проведення екскурсій і практичних занять сприяють тому, що екологічні процеси перестають бути абстрактними. Молодь має можливість наочно спостерігати взаємозв'язки між живими організмами, оцінювати стан довкілля та усвідомлювати вплив людської діяльності на локальні екосистеми. Озеро Супій є природним осередком біорізноманіття, має важливе значення для підтримання екологічної рівноваги регіону. Тут мешкають різні види водоплавних птахів, риб і водяних рослин. Знайомство студентів з цими видами не лише розширює їхні біологічні знання, а й виховує відчуття поваги до природної спадщини та потреби у її збереженні. Парк, в свою чергу, є прикладом антропогенної зеленої зони, яка виконує, як рекреаційну, так і виховну функцію. Так, спостереження за природою чи аналізом впливу людської діяльності на стан води в озері може стати темою практичних досліджень, водночас парк та озеро слугують натхненням для творчих робіт, фото проектів, художніх пленерів. Організація екологічних акцій із прибирання території, висадки дерев, або створення інформаційних матеріалів для мешканців міста, допомогає молоді усвідомити власну відповідальність за збереження локального довкілля. Такі ініціативи сприяють не лише підвищенню культури, а й розвитку громадянської активності студентів. Таким чином, екологічне виховання через безпосереднє знайомство з природою поєднує в собі науковий,, практичний і духовно моральні виміри. У результаті систематичної роботи зі студентами в умовах природного середовища формується цілісне екологічне мислення. Молодь вчиться критично аналізувати проблеми довкілля, бачити можливі загрози для парку і озера, усвідомлювати необхідність пошуку рішень на рівні громади та держави. Це сприяє створенню громадянина, здатного брати відповідальність за майбутнє своєї країни та діяти в інтересах сталого розвитку.